Evde Fizik Tedavi

Sevdikleriniz için en uygun olan hizmeti planlayarak tek seferlik, saatlik, günlük, aylık veya sizin istediğiniz periyotlarda hizmet programı oluşturuyoruz.

Evde fizik tedavide amaç, hastanın daha kısa bir süre içerisinde eski durumuna dönmesidir. Bundan dolayı hasta yakından takip edilir ve farklı birçok materyal ve model kullanılarak hastanın sağlığına kavuşması sağlanır. Ankara Fizyoyaşamın uzman fizik tedavi ekibi; ev ortamında egzersiz, manuel terapi eşliğinde fizik tedavi uygulamaları yapmaktadır. Tedavi ve rehabilitasyon süreci, deneyimli fizyoterapistlerimiz tarafından belirlenmektedir.

Kimler Evde Fizik Tedavi Alabilir?

Fizik tedaviye ihtiyacı olan her hasta yaş,cinsiyet ve hastalık durumu fark etmeden evde fizik tedavi alabilir.

Evde Fizik Tedavinin Avantajları Nelerdir?

Evde yapılan fizik tedavi, hastaya rahatlık ve güvenlik hissini yaşatır.
Evde fizik tedavide hastanın durumuna göre özel bir ortam oluşturulur. Hastaneye gitmekte zorlanan hastalar için evde alınan fizik tedavi, oldukça pratiktir ve birtakım zorlukları ortadan kaldırır.
Evde fizik tedavi almak oldukça zahmetsiz ve konforludur.
İyileşme süreci daha hızlıdır.
Zamandan tasarruf sağlar.
Uzun süre bekleme derdi yoktur. Hastanelerden alınan randevular, hastanın uzun süre beklemesine neden olurken evde alınan fizik tedavide bekleme derdi yoktur.
Hastaya ayrılan zaman daha fazladır ve seanslar hastanedekinden daha verimli geçer.
Fizyoterapist hastasıyla birebir ilgilendiği için hastanın son durumu hakkında net bilgilere sahip olur ve buna göre bir tedavi yolu belirler.

Evde Fizik Tedavi Kaç Seans Sürer?

Genel olarak ortalama 1 ya da 1,5 saat süren evde fizik tedavi uygulamalarında seans sayısı; hastanın yaşına, hastalık durumuna, fiziksel kapasitesine bağlı olarak belirlenir. İdeal olan seans sayısı haftada 3 ya da 4’tür.

Fizik tedavi uygulaması esnasında fizyoterapistlerimiz,
El-ayak ağırlık materyalleri
Egzersiz lastik ve diğer ekipmanları
Yürüme simülasyonu (walker)
Pilates topu
Ağrı bantları
gibi ekipmanları kullanmaktadır ve bunları kurumumuzdan getirmektedir.